П Р О Е К Т

 

рішення педагогічної ради коледжу від 10.12.2014р.,  протокол № 2

 

1. Розглянувши та обговоривши Правила прийому до Новороздільського політехнічного коледжу на 2015 рік, а також керуючись рішенням колегії Міністерства освіти і науки від 30.10.2014р., прот. №7/1-4, педагогічна рада вирішила:

 

1.1.   Правила Прийому до Новороздільського політехнічного коледжу на 2015 рік затвердити.

 

1.2.   Зобов’язати викладачів циклових комісій вивчити нові Правила прийом, їх особливості та   відмінності  для ведення чіткої, роз’яснювальної та зрозумілої профорієнтаційної роботи. 

                                                                            (до 30.12.2014р., викладачі)

 

1.3.    Розмістити текст нових правил прийому на сайті коледжу та стендах приймальної комісії.  

           (до 15.12.2014р., відповідальний секретар приймальної комісії).

 

2.                       З метою організованого та продуктивного проведення профорієнтаційної роботи педагогічна рада вирішила:

 

2.1. Створити робочу профорієнтаційну комісію для координації роботи циклових комісій та груп, розподілу шкіл та училищ району і області, організації дня відкритих дверей тощо, у складі:

1.1. Дидишин І.С.         – голова комісії.

1.2. Курляк Д.Д.            - секретар комісії.

1.3. Опришко З.Я.        – член комісії.

1.4. Борщевський М.І.  – член комісії.

1.5. Курик М.О.            – член комісії.

1.6. Твердохліб Р.В.     – член комісії.

1.7. Годзь М.П.             -  член комісії.

1.8. Голови  ЦК             – члени комісії.

 

2.2. Профорієнтаційній комісії (голова Дидишин І.С.) розробити план-заходи проведення профорієнтаційної роботи на 2015р.                                  

                                                                                                    (до 25.12.2014р.)

 

2.3. Про хід профорієнтаційної роботи заслухати на педраді у березні місяці.

 

3.1. Викладачам циклових комісій мобілізувати організаційні та педагогічні зусилля на успішне завершення І-го семестру та збереження контингенту студентів.

 

3.2. Зобовязати викладачів коледжу дотримуватись виконання державних стандартів освіти, зокрема, якщо успішність з предмету за результатами тематичних контрольних робіт (модульних контрольних робіт) становить менше 60%, вважати, що викладач не виконує посадової інструкції, не забезпечує виконання навчальних планів та програм.

 

3.3. Відповідальність за успішність та збереження контингенту групи вважати керівника групи та викладачів дисциплін.

 

3.4. Відзначити недостатню роботу керівників груп з питань систематичних пропусків, відвідування занять, співпраці з викладачами та батьками студентів.

 

 

 

П Р О Е К Т      Р І Ш Е Н Н Я

педагогічної ради від 01.07.2015р.

 

1. Інформацію заст.директора з НР Гладія Б.О. про результати державної підсумкової атестації з загальноосвітніх дисциплін прийняти до уваги.

        2. Інформацію заст.директора з НР Гладія Б.О. про результати державної атестації  випускників прийняти до уваги.

 3. Звернути увагу викладачів української мови на низький якісний показник успішності, досягнення відмінних оцінок, поглиблення вивчення української мови.

 4. Відзначити та схвалити ефективну, змістовну, організаційну та методичну роботу з підготовки та проведення державних атестацій викладачів циклових комісій комп’ютерних дисциплін (голова Онім В.В.), екологічних дисциплін (Фоменко С.С.), електротехнічних (Спас Б.В.) та комерційних дисциплін (Михайлюк С.І.).

5 Вказати членам циклової комісії, зокрема, голові комісії Максиміву В.С. на вкрай низьку організаційну та методичну роботу комісії, а саме:

         -   порушення рішень педрад щодо рукописного оформлення пояснювальних записок;

         - несвоєчасне та організоване затвердження завдань на дипломне проектування;

         -   факти відхилення від затвердженої теми (ст. Кардаш Б.В. гр.ОРАД-42) або самовільна зміна теми ДП;

         -    нераціональний підбір керівників ДП, їх формальний підхід до керівництва дипломного проектування;

          -  низький рівень якості виконання ДП, розбіжність розрахункових показників пояснювальної записки та графічної частини.

          6 Рекомендувати адміністрації коледжу  вирішити питання доцільності перебування на посаді голови ЦК Максиміва В.С. у 2015-2016н.р.

          7.  Внести до Положення  про екзаменаційну комісію коледжу санкції комісії щодо самовільної зміни теми дипломного проекту відносно затвердженої теми наказом директора. (метод рада – до 1.10.15р.)

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ   ПЕДРАДИ

 від 31.08.2015р.

 

Виходячи із вище сказаного, педагогічна рада коледжу 

У Х В А Л И Л А:

 

1. Першочерговим завдання педколективу вважати підвищення якості освіти, як основний чинник проведення реформ освітньої галузі.

                                                   (протягом року, педколектив)

 

2. Подальше вдосконалення та використання компютеризації навчального процесу під час вивчення кожної дисципліни, проведення навчальних практик, курсового та дипломного проектування, контролю знань і якості навчання студентів.                                                   (протягом року, педколектив)

 

 3. Встановлення зворотного звязку в навчальному процесі між студентом і викладачем через Інтернет.                   (протягом року, голови ЦК)

 

 4. Накопичення банку новітньої інформації та її використання в поглибленому вивченні окремих тем дисциплін у цифровому виді.

                                                   (протягом року, педколектив)

 

5. Пожвавити методичну роботу методичного кабінету та методичної ради  напрямку популяризації інноваційних методик навчання, проведення тренінгів, в тому числі розміщення матеріалів на сайті коледжу на сторінках «Навчально-методична робота».                              (протягом року, методист, методкабінет)

 

6. Головам циклових комісій під час планування навчально-методичної роботи звернути увагу кожного викладача на реальне втілення в процесі планування проведення інноваційних методів навчання.

                                                   (до 509.2015р,голови ЦК)

 

7. В умовах демографічної кризи, зниження довіри суспільства до прозорості рівного доступу громадян до вищої якісної освіти, радикально змінити та організувати роботу педколекиву на збереження та збільшення контингенту студентів денної та заочної форм навчання, зокрема:

- вивчити умови навчання та виховання студентів, які важко засвоюють навчальний матеріал;

-   організувати проведення додаткових занять;

- налагодити тісний контакт із батьками вивчити обєктивні причини відставання студента з окремих дисциплін;

-   звернути увагу психолога на таких студентів;

-   керівникам груп встановити особливий контроль за відвідуванням занять та виявлення причин пропусків.                (протягом року, педколектив)

 

8. Відповідно до прийнятої концепції національно-патріотичного виховання, розробити заходи з її вивчення та реалізації у навчально-виховному процесі

                                                   (протягом року, педколектив)

 

9. Методисту методичного кабінету видрукувати та оприлюднити перелік компетенцій, які відповідають 5 розряду Національної рамки кваліфікацій

                                                   (до 20.09.2015р)

 

10. Цикловим комісіям викладачам привести у відповідність до вимог Національної рамки кваліфікацій навчальні програми, критерії оцінювання знань студентів.                                                   (до 30.0.2015р., педколектив)

 

11. Встановити терміни затвердження та перезатвердження навчально-методичної документації:

- робочі навчальні програми            – до 05.09.2015р.

- індивідуальні плани викладачів     – до 10.09.2015р.

- плани кабінетів та лабораторій       - до 10.09.2015р.

- плани роботи відділень                   - до 10.09.2015р.

- плани роботи ЦК                             - до 15.09.2015р.

- плани роботи методичного кабінету

   і методичної ради                           -  до 20.09.2015р

 

12. Заслухати питання про адаптацію та збереження контингенту студентів у листопад 2015р. -  відп. зав. відділеннями.

 

13. Заслухати питання профорієнтаційної роботи педколективу у лютому 2016р. – голови ЦК.

 

14. Заслухати питання про якість роботи відокремленого підрозділу «Курси водіїв» у січні 216р. – Дидишин І.С., Опришко З.Я.

 

15.  Відповідно д листа МОНУ від 26.06.2015р. №1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загосвіті»  навчальний заклад зобов’язати викладачів загальноосвітніх дисциплін вивчити вимоги листа та внести корективи до навчальних програм.

                                                                (до 30.09.2015р., викладачі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ  ПЕДАГОГІЧНОЇ  РАДИ

від 14.12.2015р.

 

1. Зміст Тимчасового Положення про організацію освітнього процесу» в ДВНЗ «Новороздільський політехнічний коледж» схвалити та рекомендувати директору коледжу до затвердження.

 

2. Правила (Умови) вступу до Новороздільського коледжу схвалити та рекомендувати директору коледжу до затвердження.

 

3. Новий перелік-2015 галузей знань та спеціальностей вищої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» прийняти до уваги та ввести в дію з 01.09.2016р.

 

4. Розробити методичні рекомендації по адаптації студентів нового набору для керівників груп І-го курсу. (відп.: зав.відділеннями, психолог, керівники  груп, до 25.05.2016р.).

 

5. Психологу коледжу:

 

5.1. Провести систему діагностувань студентів груп нового набору з адаптації студентів до навчання для з’ясування основних проблем у навчанні (лютий 2016р.).

 

5.2. Розробити на кожну групу (студента) рекомендації для керівників, викладачів, студентів на подолання індивідуальних та групових психологічних проблем студентської адаптації (до 20.01.2016р.).

 

5.3. Організувати та провести психологічний лекторій педагогічних працівників     та консультування студентів з проблеми «Формування в студентів якостей, необхідних при зміні умов навчання» (січень 2016р.).

 

6. Налагодити тісний зв'язок вихователя гуртожитку з керівниками груп першого курсу, викладачами по організації самостійної роботи, підготовки домашніх завдань та умов проживання в гуртожитку (відп.: заст.директора, зав.відділеннями, керівники груп, вихователь, постійно).

 

7. Зав.відділеннями, керівникам груп підтримувати постійний зв'язок з батьками студентів під час адаптаційного періоду, не менше одного разу в тиждень відвідувати гуртожиток, бібліотеку з метою вивчення стану самопідготовки студентів (постійно).

 

7.1. Не рідше 2 рази в місяць проводити аналіз успішності, відвідування та причини невстигання під час адаптації студентів І-го курсу (зав.відділеннями).

 

7.2. Раз у місяць проводити зустрічі-лінійки із студентами щодо вимог поведінки, навчання, відвідування занять, дотримання розкладу занять (зав.відділеннями).

 

7.3. Провести аналіз проведення виховних заходів із студентами, їх залучення до участі у спортивних секціях, гуртках, художній самодіяльності, тощо (до 1.02.2016р.).

 

 

 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ   ПЕДРАДИ

 від 01.02.2016 р.

 

Виходячи із вище сказаного, педагогічна рада коледжу 

У Х В А Л И Л А:

 

1. Інформацію про результати використання нових технологій навчання, їх методичне забезпечення на заняттях електротехнічних, комп’ютерних та соціально-економічних дисциплін прийняти до відома.

2. Схвалити досвід роботи викладачів циклових комісій з використанням ІКТ в освітньому процес електротехнічних дисциплін

3. Рекомендувати викладачам циклових комісій, керуючись Положенням про електронно-освітні ресурси та вимогами до розміщення  методичних матеріалів на «Порталі навчально-методичної документації» (20.09.2010):

- продовжити роботу з метою накопичення ЕОР, їх схематизації та удосконалення, доступності студентів та сприяння засвоєння навчального матеріалу;

- використовуючи досвід спонсорства, благодійності, меценатства, зміцнювати матеріально-технічну базу ІКТ-технологій;

- ширше впроваджувати в практику методи моделювання для активізації освітнього процесу серед студентів;

- використовуючи ІКТ-технології, розробляти канали зворотного зв’язку та дистанційного навчання;

- викладачам професійних дисциплін максимально використовувати можливість проведення занять на сучасних виробництвах з новітнім обладнанням;

- керівникам курсового та дипломного проектування домогтися 100% участі використання студентами та викладачами ІКТ-технологій навчання.

 

3. Методисту методичного кабінету, головам циклових комісій запровадити облік інформування педколективу про динаміку впровадження нових технологій навчання у навчальний процес, популяризувати кращий досвід через проведення відкритих занять, семінарів, конференцій, виставок тощо.

                                                                     (раз у місяць, Микитенко І.І.)

 

4.  Експертам з вивчення досвіду роботи викладачів, що атестуються, в обов’язковому порядку відобразити ступінь володіння ІКТ-технологіями у характеристиках та атестаційних листах.

                                                                      (постійно)

 

5. Зобов’язати методиста методичного кабінету та голову комісії комп’ютерних дисциплін вивчити можливість впровадження автоматизованих систем навчання.

6. Стан проведення навчальних практик студентами груп ОКСіМ-36,37 визнати задовільним.

7  З метою забезпечення вимог інформаційного простору, підняття престижності спеціальності та набуття студентами навичок, на які є опит на ринку праці:

7.1. Включити у програми навчальних практик «Навчальна комп’ютерна  практика» та «Одержання робітничої професії розділи з вивчення та реалізації за допомогою мов створення та дизайну web-сайтів (Dreamweawer, BlueGriffoon, Amaya, SeaMonkey, Microsoft Expression, Web та інших.

                                               (до 01.10.2016р., керівники практик, голова ЦК).

 

7.2. Доповнити програму навчальної практики «Електрорадіомонтажна практика» розділами:

- електровимірювання;

- електромонтажні схеми будинків та споруд;

- монтаж комп’ютерних мереж оптико-волоконними кабелями.

                                               (до 01.06.2016р., керівники практик, голова ЦК)

 

7.3. Цикловій комісії комп’ютерних дисциплін розглянути  можливість включення в навчальний план зі спеціальності одержання робочої професії «4112 Оператор інформаційно-комп’ютерних мереж» та відповідно здійснити розробку нової навчальної програми практики.

                                               (до 01.06.2016р., голова ЦК)

 

7.4. Забезпечити  перехід на виконання програм практик на основі нових програмних пакетів.

                                               (до 01.09.2016р., керівники практик)

 

7.5. Включити  у програму навчальної практики «Одержання робітничої професії»  роботи на основі програмних пакетів альтернативних операційних систем, зокрема Linux.

                                               (до 01.10.2016р., керівники практик, голова ЦК)

 

8. Виділити приміщення лабораторії «Технічного обслуговування КТ та ПП» згідно  санітарних норм.

                                               (до 01.09.2016р., дирекція, голова ЦК)

 

9. Придбати набір необхідного обладнання для монтажу комп’ютерних мереж оптико-волоконними кабелями, мультиметри та інше обладнання.

 

                                               (до 01.06.2016р., керівники практик, голова ЦК)

 

10. Виконання рішення заслухати на засіданні педагогічної ради в листопаді 2016р.

                                               (Голова ЦК)

 

11. Інформацію про стан підготовки самоаналізу спеціальності ОКСіМ з метою її акредитації прийняти до уваги.

 

ПРОЕКТ   РІШЕННЯ   ПЕДРАДИ

 від 29.02.2016 р.

 

1. Роботу відокремленого підрозділу з підготовки водіїв категорій «В» і «С» вважати задовільною.

2. Удосконалити програму проведення внутрішніх екзаменів практичного водіння (скласти маршрут-карту контролю водіння на автодромі). – (Максимів В.С., Лазарів Р.Р., Панів В.С. до 16.03.2016р.)

3.Укласти договір на самостійне забезпечення ПММ між студентами та коледжем. – (Максимів В.С., Дидишин І.С. до 18.03.2016р.)

4. Розробити заходи по удосконаленню МТБ. – (Корецький І.М., Максимів В.С., Захара В.Я., Король І.І. до 10.03.2016р.)

5. Скласти індивідуальні плани та їх виконання для студентів неавтомобільних спеціальностей з дисциплін «Будова автомобілів» та Правила дорожнього руху». (Максимів В.С. до 17.03.2016р.)

6. Скласти заходи з організаційної роботи з наступного ліцензування курсів водіїв. – (Максимів В.С. до 20.03.2016р.)

7. Викладачам Паніву В.С., Корецькому І.М. розробити пакет завдань для аудиторної контрольної роботи з дисциплін: Технологія конструкційних матеріалів, Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання, допуски та посадки, технологічне оснащеня.

8. Викладачам Курик І.О., Масич О.І., Барану Р.В., Максиміву В.С., Лазаріву Р.Р. відкоректувати, оптимізувати завдання для ДКР з відповідних дисциплін: фізика, вища математика, обчислювальна техніка, технічна експлуатація автомобілів, автомобільні двигуни, експлуатаційні властивості автомобілів.

9. Викладачам Паніву В.С., Максиміву В.С., Борщевському М.І., Дидишину І.С., Потєсі С.О. розробити завдання для МКР з  відповідних дисциплін: Правила дорожнього руху, Використання експлуатаційних матеріалів, технічна механіка, основи гідравліки, іноземної мови та помістити в методичний кабінет заочної форми навчання. (до 10.03.2016р.)

10. Методисту заочної форми навчання Рісному П.О. завести реєстрацію, облік методичних матеріалів.

11. Доповнити на сайті коледжу в розділі «Заочна форма» графік учбового процесу, завдання модульних контрольних робіт, домашніх контрольних робіт, аудиторних контрольних робіт, розклад консультацій, розклад заліково-екзаменаційних сесій. – (Онім В.В., Корецький І.М., Рісний П.О., викладачі до 1.04.216р.)

12. Порушити клопотання перед атестаційною комісією коледжу про відповідність займаній посаді викладачів:

1.      Богун А.В.                 -  ВК, методист.

2.      Гнатів Й.В.                 – ВК.

3.      Заяць О.Д.                  – ВК.

4.      Михайлюк С.С.         – ВК, ст.викладач.

5.      Процик  М.М.            – ВК.

6.      Струса Л.В.                – ВК, ст.викладач.

7.      Смольницький О.Ф . – ВК, ст.викладач.

8.      Яворська О.В.            – ІІ категорія.

9.       Когут М.В.                 – вихователь, ІІ категорія.